Alla inlägg den 4 juni 2006

Av Lars Engström - 4 juni 2006 16:22

Varför försöker man? Två18-hålsrundor hittills. En tävling den 1/6 på Växjö GK och en vanlig kompisrunda den 3/6 på Norrköpings GK. Resultat? Verkligen inget att skryta med. Trots att spelet är kontrollerat så blir det många slag i backen och några "slicar", några bollar "toppar" jag och så puttmissarna och förstås chippmissarna som blir för korta. Det blir några av varje på en runda som du förstår. Ändå är det fasligt roligt. Och då är jag ändå inte "biten" som det heter. 13 poäng skrapade jag ihop på tävlingen, vilket är riktigt uselt, men å andra sidan var det sommarens första 18-hålsrunda, och det fanns positiva inslag. Ett par bland annat. Rundan i Norrköping visade på en bättre drive åtminstone, när jag nu vågade använda drivern.Måndag och kanske Tisdag blir cykling på agendan, bäst att passa på innan fotbolls-VM startar plus att jag ska riva golvet i hallen och tapetsera om. Det enda säkra sättet att hitta en slicad boll långt in i skogen är att slå en provisorisk boll 220 meter på fairwayen.

Presentation

Omröstning

Är Engas 10-i-topp-lista riktig?
 Ja, håller med om alla 10
 Nej, finns inte en bra låt bland de tio första
 Enga är bra trots listan
 Listan är bra trots Enga
 50% rätt
 50% fel
 Alltid 50% sannolikhet
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards