Alla inlägg under juni 2007

Av Lars Engström - 29 juni 2007 16:50

Det ska bli riktigt skönt att koppla av om en vecka, och då blir det nog en charterstol, nedpackat enbart en eller två böcker och sedan ryggläge. Antagligen kommer träningsskorna med i bagaget hur jag än gör så det ska nog inte bli helt stillasittande. Var det blir vet jag inte men det är planen. Senare i sommar blir det givetvis ett besök till Luleå för att trivas med tillvaron.


Jukolakavlen har gått till handlingarna utan större avtryck i minnet. Loppet var knappast värt att minnas men hemresan var ju trevlig. Lite tråkigheter råkade vår buss för då den vägrade lägga i en växel efter en s.k kisspaus. Sådana hade det blivit många av om inte bussen stannade för med det så stannade också stojet i bussen upp.


Är det någon som vet ett bra träningsprogram inför Ironman 2010?


Snart också dags för Touren och med det det obligatoriska Tourtipset som jag hoppas kommer ut snart.

Av Lars Engström - 13 juni 2007 19:45

Som tur är så var min omröstning enbart rådgivande, angående vilket idrottsligt mål jag ska sätta upp. Svaret är redan avgjort. Något förvånande blev det Jukolakavlen utanför Vasa i Finland. Efter många mycket tuffa uttagslopp och hårda fighter på träningarna, ;-)  så har jag tagit en plats i förstalaget innehållande en JVM löpare, så jag håller inte så dålig standard ändå. Jag ska nogsamt notera alla 50% som röstade på Ironman också. Som vanligt är svaret att det är 50% sannolikhet att jag kommer att stå på startlinjen 2010.


Nåväl, några läsare kanske jag träffar på finlandsfärjan på fredag. Väl mött i så fall.

Presentation

Omröstning

Är Engas 10-i-topp-lista riktig?
 Ja, håller med om alla 10
 Nej, finns inte en bra låt bland de tio första
 Enga är bra trots listan
 Listan är bra trots Enga
 50% rätt
 50% fel
 Alltid 50% sannolikhet
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards