Alla inlägg under oktober 2006

Av Lars Engström - 31 oktober 2006 22:00

Snöstorm i faggorna.Just innan säsongsavslutningen med Rodeln Natt i Gimotrakten. Och jag har en patrull att springa i hoppas jag i alla fall. Om inte annat blir det nattbad i Gimodammen.

Av Lars Engström - 27 oktober 2006 21:07

Efter några inledande tuffa veckor har rutinerna börjat sätta sig och jag tror att jag inte ska behöva jobba riktigt lika mycket som fram till nu om jag inte vill det själv förstås. Tränar fortfarande med Växjö OK och det varkar fortfarande vara en trevlig klubb. De har nog inte ännu insett att jag inte är en seriös orienterare utan bara en glad motionär. Det gäller att hålla alla lyckliga i den tron. Det innebär att jag inte kan tävla i Småland under hela nästa säsong. Skojar förstås. Nästa helg är det dags för Rhodeln natt i Gimo, det ska bli riktigt skoj. Skönt att vara ledig om inte annat.I helgen ska jag jobba lite igen men det är förstås bara för att det är roligt.

Av Lars Engström - 14 oktober 2006 16:36

Ja, då sitter man i Rottne och har helg, fortfarande med en lägenhet i Linköping, även om den är på gång att säljas nu så har det dragit ut på tiden, kanske ska jag göra en anmälningslista för de som har lust att hjälpa till att flytta om någon vecka. Kanske ska jag boka in den 28/10-29/10 som flyttdatum redan nu? Kanske blir det att ge sig på boken jag försökt börja med sedan i augusti ikväll, och sedan en film. Har lånat Mitt Sora Feta Grekiska Bröllop som ju sägs ska vara bra. Men annars händer det massor här i Rottne.....jodå....där kom en bil.Måste snart kolla lägenheter i Växjö på allvar.

Av Lars Engström - 12 oktober 2006 21:59

Knappt man hinner med att skriva något här, jag forsätter att göra rekordveckor. Undrar bara hur länge man orkar med det. Sitter snart på vårdhem med en stämpelapparat. Har tränat med Växjö OK några gånger nu och det verkar vara en mycket trevlig klubb med många skojiga personer. Ser lovande ut med andra ord. Idag har jag provsuttit inredningen på nya MAX-restaurangen, som vi själva byggt. Och ja, det blev en meny men det blev en DeliFresh med Minimorötter så det ska inte vara fy skam.Tja Coolt

Presentation

Omröstning

Är Engas 10-i-topp-lista riktig?
 Ja, håller med om alla 10
 Nej, finns inte en bra låt bland de tio första
 Enga är bra trots listan
 Listan är bra trots Enga
 50% rätt
 50% fel
 Alltid 50% sannolikhet
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards